Στην ΠΑΙΔΕΙΑ, έλαβε πρόνοια κατασκευής εκατοντάδων νέων σχολείων και νέων αιθουσών διδασκαλίας, αλλά και ανακαινίσεως παλαιοτέρων, ώστε να υπάρχουν σωστές συνθήκες εκπαιδεύσεως.
Στα, μόλις, 5,5 χρόνια, που κυβέρνησε η Ν.Δ., κατασκευάστηκαν 580 νέες σχολικές μονάδες, αναπλάστηκαν 300 παλιές, ενώ ευρίσκετο σε εξέλιξη και υλοποιείτο η κατασκευή άλλων 1.233 και δημιουργούντο 55 νέα ειδικά σχολεία.
Παρά τις σφοδρές αντιρρήσεις, με ψήφιση νόμου, έβαλε στην σωστή της βάση την έννοια του «ασύλου» στα Πανεπιστήμια, παρέχοντας το δικαίωμα, στους Πρυτάνεις, να ζητούν την επέμβαση της αστυνομίας, όταν το κρίνουν απαραίτητο.
Και είναι ορθό, διότι, βεβαίως, η καθιέρωση της «ασυλίας», στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα αφορούσε, την ελεύθερη έκφραση και διακίνηση των ιδεών, και όχι την ασυδοσία, την καταστροφή της δημόσιας περιουσίας και την κάλυψη εγκληματικών πράξεων, όπως είχε καταντήσει.
Στήριξε την Μαριέττα Γιαννάκου και, για πρώτη φορά, ψηφίστηκε νόμος, που αντιμετώπιζε τα θέματα της Παιδείας και, ειδικά, της ανώτερης και ανώτατης, στις σωστές τους βάσεις, καθιερώνοντας την αξιολόγηση του έργου των διδασκόντων, γεγονός, που φάνηκε αδιανόητο στην Πασοκοκρατούμενη και Αριστεροκρατούμενη Πανεπιστημιακή Κοινότητα, η οποία, συνεπικουρούμενη από τις δυνάμεις της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς, που τρομοκρατούσε τους φοιτητές και απαγόρευε την είσοδό τους στα Πανεπιστήμια, ξεκίνησε απεργίες, για να μην εφαρμοσθεί ο νόμος.
Ειρήνη Γαλαντή
Στα, μόλις, 5,5 χρόνια, που κυβέρνησε η Ν.Δ., κατασκευάστηκαν 580 νέες σχολικές μονάδες, αναπλάστηκαν 300 παλιές, ενώ ευρίσκετο σε εξέλιξη και υλοποιείτο η κατασκευή άλλων 1.233 και δημιουργούντο 55 νέα ειδικά σχολεία.
Παρά τις σφοδρές αντιρρήσεις, με ψήφιση νόμου, έβαλε στην σωστή της βάση την έννοια του «ασύλου» στα Πανεπιστήμια, παρέχοντας το δικαίωμα, στους Πρυτάνεις, να ζητούν την επέμβαση της αστυνομίας, όταν το κρίνουν απαραίτητο.
Και είναι ορθό, διότι, βεβαίως, η καθιέρωση της «ασυλίας», στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα αφορούσε, την ελεύθερη έκφραση και διακίνηση των ιδεών, και όχι την ασυδοσία, την καταστροφή της δημόσιας περιουσίας και την κάλυψη εγκληματικών πράξεων, όπως είχε καταντήσει.
Στήριξε την Μαριέττα Γιαννάκου και, για πρώτη φορά, ψηφίστηκε νόμος, που αντιμετώπιζε τα θέματα της Παιδείας και, ειδικά, της ανώτερης και ανώτατης, στις σωστές τους βάσεις, καθιερώνοντας την αξιολόγηση του έργου των διδασκόντων, γεγονός, που φάνηκε αδιανόητο στην Πασοκοκρατούμενη και Αριστεροκρατούμενη Πανεπιστημιακή Κοινότητα, η οποία, συνεπικουρούμενη από τις δυνάμεις της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς, που τρομοκρατούσε τους φοιτητές και απαγόρευε την είσοδό τους στα Πανεπιστήμια, ξεκίνησε απεργίες, για να μην εφαρμοσθεί ο νόμος.
Ειρήνη Γαλαντή

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου